torsdag 19 november 2009

Att träna eller inte träna - det är frågan!

Host host snörvel snörvel inleder jag dagens inlägg med. Ikväll är det dags för träning igen. Hur är det egentligen - är det bra att träna när man är/precis har varit sjuk?

Jag är sugen på att träna. Det känns som att det var länge sedan. Just nu känner jag mig förhållandevis pigg.

Riskerar jag att bli sjuk igen om jag kör på ända in i kaklet och kombinerar första dagen tillbaka på jobbet med ett träningspass efter jobbet? Eller hjälper fysisk aktivitet till att mota undan skiten så att jag blir ännu piggare i morgon?

1 kommentar:

  1. Om man har feber eller ont i halsen bör man undvika träning annars är det nog bara positivt att röra på sig. Men du ska nog inte köra ända in i kaklet, lagom är bäst!

    SvaraRadera