fredag 20 november 2009

Gårdagens träning

Jodå, jag pallrade mig iväg till gympahallen i hällregn och mörker igår kväll. Det var bra. En av de roligaste ledarna. Jag kände mig spänstig och stark, men samtidigt märktes det på konditionen att jag har varit sjuk. Under en av de mer intensiva konditionslåtarna fick jag en hostattack och behövde gå åt sidan en stund, men det gick över och jag hängde på ända in till slutet av passet.

Det är roligt att träna när jag känner att jag orkar hänga med och ta ut övningarna, och nånstans finns det nog en liten tävlingsinstinkt även hos mig. Nog är det lite skönare att se att mina höga knälyft är liiite högre än grannens... :-)

Det sura med det hela var att passet innehåller väldigt mycket hopp, och jag trampade lite snett vid ett tillfälle, så idag känner jag av min gamla fotskada igen. Fast väldigt lindrigt. Det är nog inget att oroa sig över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar