måndag 2 november 2009

Men hörni!

Jag måste nog börja lita på mig själv. Jag KAN ju faktisk gå ner i vikt. Äntligen verkar jag ha ramlat ner från den där platån när ingenting, ingenting, ingenting händer... Jag får nog sluta tänka varje gång jag ser ett positivt resultat att "det är nog bara vätskebrist, det har gått upp igen i morgon" - det går ju faktiskt neråt för varje vecka, och det är en trend som verkar hålla i sig. Jag kan!

87,1 kg. Minus 3,8 kg från starten. Det är ju jättebra (för att vara jag)!

Och jisses vad peppad jag blir av mig själv att ta i liiiiiite till, liiite extra så att det håller, och kanske går ner ännu mer till nästa vecka.

Mitt första mål, att stadigt ligga under 90 kilosgränsen, det passerade jag ju för ganska länge sen.

Mitt andra mål, att ha ett BMI under 30, passeras.... NU! Hurra!

Nu tar jag sikte på nästa mål, att väga mindre än min man, vi kan säga under 84 kg. Tidsbestämning av delmålen - nej det vågar jag inte ge mig in på. Jag siktar på stabil målvikt till beach 2010, det får räcka! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar