fredag 13 november 2009

Fredag

Idag är det fredag och jag är trött. Trött för att jag har sovit dåligt alla nätter den här veckan - sonen har varit ovanligt orolig och vaknat snudd på en gång i timmen. Det känns!

Dessutom har jag haft fullt upp under kvällarna - jätteroligt med besök av både släkt och vänner ett par av kvällarna, men att inte bara få sitta en stund i soffan och softa tar också på krafterna i längden. Och så hade vi ju hela tjocka släkten på besök i helgen som gick eftersom sonen fyllde ett år, så jag inledde ju veckan med att vara lite sliten.

Ser fram emot en lugn fredagskväll, men först ska jag ta mig igenom arbetsdagen. Jag vet redan att jag kommer vara gräslgt godissugen efter lunch, socker hjälper ju till att mota bort tröttman...

Hur gör ni för att hitta energi att orka resten av dagen utan att stoppa nåt i munnen? (förutom normal mat förstås)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar