fredag 27 november 2009

Fredag

Jag tog mig faktiskt i kragen och ryckte upp mig lite grann igår. Var visserligen seg hela dagen på jobbet, men när jag hade kommit hem och fått lite kvällsmat av maken pallrade jag mig iväg till jympan, och det var riktigt roligt igår igen. Och jisses vad stark jag var! Armhävningar och situps gick hur bra som helst, och jag hade massor med energi på konditionslåtarna. Kul!

Sen kom jag hem och stöp i säng och nog känns det redan i kroppen att jag tog i lite extra igår, men det är ju bara bra. :-)

Fuskvägde mig i morse också. 85,8 kg visade vågen. Om det håller till min "riktiga" vägning på måndag blir jag jätteglad! Då har jag ju äntligen gått ner mer än 5 kilo från starten! Fast det är ju alltid lite svårt att hålla i över helgen... ska baka lussekatter i morgon, och jag MÅSTE smaka dem när de är nybakade. Det är brottsligt att inte göra det. Vi får väl se på måndag vad resultatet säger.

Kram på er alla! Hang in there!

1 kommentar:

  1. Kanske har jag något som kan skapa lite extra motivation för dig denna vecka. Jag behöver hjälp med att sticka ut näsan utanför dörren och ta en promenad. Därför har jag lagt ut en utmaning på min blogg. Antar du den? Om du gör det så får du dessutom lite gratisreklam för din blogg (om du vill det) genom att jag skriver att du är med + namnet på din blogg.

    Men även om du inte antar utmaningen så skulle jag bli glad om du besökte min sida: gladdagboken.se

    Hoppas du får en bra vecka!

    /Lilla a

    SvaraRadera