måndag 21 september 2009

-1,2 kg totalt hittills

Dagens vikt: 89,7kg

Tjoho! Det går neråt! Det var en bra vägning i morse. Jag kände mig så nöjd och fylld med ny energi att jag cyklade fortare än någonsin när jag trampade iväg till jobbet innan solen ens hade hunnit komma upp på himlen.

Nu är det bara att hålla i! På lunchen idag blir det jympa. Lite hopp och skutt så där. Och så ska jag få upp antalet steg igen i stegräknartävlingen. Jag dippade lite under helgen. Hade en massa saker att göra så jag hann liksom inte med mer än en långpromenad per dag.

Jag hann inte med att göra nån marginallista med veckans mått heller, det får komma en annan gång. Men jag letade upp att när jag första gången i den här bloggen skriver nåt om vikten så vägde jag 90,9 kg, och idag alltså 89,7. Det betyder -1,2 kg! Det är bra. Det är jag nöjd med.

3 kommentarer:

  1. Jättegrattis till minuset. Bra jobbat.
    Kram och pepp

    SvaraRadera
  2. Härligt, bra jobbat... det är ett bra minus... Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Du har en utmaning hos mig att hämta. jag hoppas verklgien att du vill anta den. Det kommer inte ta så himla lång tid. Du kan läsa lite mer på min blogg. kram Lotta

    SvaraRadera