torsdag 24 september 2009

I am on my way

Och så vet jag att jag har bestämt mig för att bara stå på vågen en gång i veckan för att inte hålla på och hetsa, men jag fixar visst inte det. Ställde mig där idag igen, vilket jag väl kommer att få ångra.

88,6 kg visade den. Jo. Jag var tvungen att kolla två gånger för att se om den visade fel, men nä, det stod 88,6 andra gången med.

Fast jag tror ändå inte på siffrorna. Jag tror snarare att det beror på vätskebrist och... och... ja, vätskebrist. Vågen kommer definitivt att visa mer på måndag, och det är måndagens vikt som räknas. Men det känns ändå som att jag är på god väg att kunna bocka av mitt första delmål! Fast nu ska vi som sagt inte ropa hej förrän vi är över bäcken. Otålighet is my middlename.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Har precis startat en egen viktblogg och eftersom jag gillar din blogg hoppas jag att det är ok att jag länkar hit från min sajt?

    Kika gärna in hos mig. :)

    SvaraRadera