måndag 28 september 2009

Kommentarer

Först och främst vill jag säga stort tack till er som kommenterar ibland! Det är enormt uppskattat! Jag ska försöka bättra mig på att kommentera på era bloggar också, jag tror vi är överens om värdet på stöttning och pepp via kommentarsfältet.

Och så fick jag svar på en kommentar på en anann blogg om att det inte riktigt funkade att kommentera hos mig, så nu har jag ändrat inställningarna på kommentarerna. Det borde funka för alla som vill att skriva nåt nu. Jag har haft lite problem tidigare på en annan blogg med spamrobotar som fyllt upp kommentarerna, händer det här så får jag kanske justera inställningarna igen, men vi prövar så här.

Tack för att ni finns och för att ni ger er till känna! Om jag fuskar blir det så mycket svårare att ljuga för mig själv när det samtidigt innebär att jag ljuger för er också, så det är gott att veta att det finns några som läser det jag skriver. Tack!

1 kommentar:

  1. Toppen att du fixat inställningarna så att man kan kommentera hos dig! :)

    Kämpa på gumman!

    SvaraRadera