torsdag 1 oktober 2009

joråsåattehh....

Usch vad jag är dålig på att uppdatera här inne. Jag ska försöka bättra mig. Det är ju mycket roligare med en blogg där det händer nåt...

Vad händer då? Jo, jag jobbar rätt mycket. Har nyss börjat i ett nytt projekt och vi är inne i en intensiv fas just nu. Det lugnar nog ner sig om nån vecka eller så, då hinner jag kanske uppdatera bättre. :-) Och så är företaget med i Korpens stegtävling, vilket innebär att jag måste ut och gå en massa och hinner inte sitta vid datorn och uppdatera bloggen. Och så har jag ju min söte lille son på snart ett år som har kommit in i en fas när han är vaken till rätt sent på kvällarna, så de där timmarna efter att han somnat när man kunde göra vad man ville har liksom försvunnit. Då blir det dåligt med uppdateringar.

Men enough med ursäkter.

Jag är stolt över att kunna meddela att jag i tisdags gick över 18 000 steg, och igår fick jag i alla fall ihop drygt 16 000. Idag ösregnar det så jag är rädd för att den här dagen inte kommer att bli lika bra ur stegräknarperspektiv, men jag ska gå på ett jympapass ikväll, så lite träning blir det i alla fall.

Hur går det med maten då? Det går väl hyfsat. Jag börjar bli lite arg på mig själv för att jag inte lägger in nästa växel och satsar ännu hårdare. Jag tycker att jag är lite slö. Jag äter halvbra, tränar halvdant... nä, det är liksom ingen ORDNING! Och det får vara slut med "hoppsan, det här blev visst ingen bra helg, oj då" - det är ju JAG som vill gå ner i vikt, och jag VILL ju det, då går det ju inte att hålla på och slarva och fuska och hoppsan hejsan... Så, nu säger vi till mig på skarpen: Skärpning Agnetha!

Lycka till ni andra kämpare som läser här. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar